۴ پاسخ

عزیزم نمیگم صد در صد ولی ب احتمال زیاد از دندونشه

من اینو دادم به پسرم بعداز ۱۰روز ایناخداروشکر اشتهاش خوبه هرچی بدم میخوره میخوای بامشورت پزشک اینوبراش بگیر

تصویر

وزنش چنده گلم دختر منم وزنش ۱۰کیلوه..بعضی روزا خوب غذا میخوره بعضی روزا هم اصلا

دختر من مریض بود غذا نمیخورد دیروز اش رشته پختم. زیر کولر خیلی خوب خورد یکمم مونده بود صبحانه خورد نهارم مرغ خورد. نو هم بپز شاید اش رشته دوست داشت خورد

سوال های مرتبط