۳ پاسخ

دورت بگردم بهترین کار برا سیسمونی اینه که خیلی لباس نگیری که ببینی بچه که بدنیا اومد چه سایزیه مخصوصا صفر یه دست بیمارستانی و یه دست سر دستی کافیه
زود بزرگ میشه و سایز یک میشه
البته از رو تجربه بود، هرجور خودتون صلاح میدونید، پیشاپیش مبارک باشه🌹

قیمتاش نسبت به بیرون یکم مناسبتره اما تنوع لباسی زیاد نداره یعنی من زیاد خوشم نیومد بیرون بیشتر پسند کردم

چیششد واسه اب ازت اومد رفتی بیمارستان چی گفتن؟

سوال های مرتبط