۹ پاسخ

پاشوکن بااب ولرم

چه واکسن مسخره ایه
بچه منم امروز زدم خیلی بی قراره با اینکه استا دادمش بازم بدنش گرمه

قطره پاراکید بهش بده اگر هم تبش پاین نیومد یه حوله بزار داخل یخچال بزار رو بدنش

کمپرس سرد گذاشتی رو پاش
من دخترم دیروز واکسن زد
یخ گذاشتم رو پاش تا امروز
هر ۴ ساعتم استامینیفون بش دادم
روز دوم ۶ ساعت یبار دادم
رو سومم درصورت نیاز ۸ ساعت یبار

تبش ۳۸ ونیمه
پاشویه کن استا بده
جوراب خیس کن ی پیازم حلقه کن بذار کف پاش جوراب بپوشون براش
من پسرم امروز ۶ روزه مریضه و کلا تب داره همینجوری نگه داشتم

هر ۴ساعت قطره استامینوفن بده پارچه نم دار کن بزار رو‌شکمش سرش

استامینوفن بده لباسش خنک کن
اگه از ۳۸ رفت بالا پاشویه کن

استامینوفن دادی
لباس تنش نکن
پارچه خیس کن ولرم باشه ابش
خنکش کن

کمپرس سرد بزار و هر ۴ ساعت استامینوفن بده

سوال های مرتبط