۳ پاسخ

من با آی یو آی بار اول باردار شدم ،خیلی دل پیچه داشتم و حساسیت نوک سینه

سلام گلم بسپار به خدا عزیزم
منم انجام دادم نتیجه نگرفتم
هرچی خواست خداوند باشه
آن شالله گه نتیجه بگیری
چقدر هم رعایت کردم هرچی گفتن انجام دادم
میخوام بگم فقط به خدا بشمار گلم

سلام من انجام دادم بعد یک ساعت خون ازم اومد دو روز ازش گذشت اسپرم هم اومد دکتره گفت طبیعی نتیجه نگرفتم کلی هم هزینه کردم

سوال های مرتبط

اریانا اریانا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان فاطمه آینده 


 🌸 مامان فاطمه آینده 🌸 قصد بارداری