۳ پاسخ

اگه شیرمیدی نبایدبری لیزرمنم میخواستم برم گغتن خوب نیست دیگ نرفتم

اشعه ك داره ضررم داره بچرو تو اتاق نبر

نبری بهتره
دوستوون محیط بیرون ازونجا نگه داره

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی