۷ پاسخ

سونو دادم فقط زد فولیکول ۱۸ ندونستم ازاد سازی باید بگم

نه اصصصصصصصصصلا..فقط اگه دخترمیخوای باید یکی دو روز بعد آزادسازی رابطه بگیری

جنسیت مربوط به اسپرم مرده نه تخمک زن

ربطی نداره

جنسیت از طریق کروموزوم‌های مرد تعیین میشه

نه ربطی نداره

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🌱
آیدا مامان توت فرنگی 🍓🌱 آیدا قصد بارداری