بچه هاتون تا کی کولیک داشتن؟
من هنوز دارو میدم بهش

۱۲ پاسخ

من دوماهه

برا من انگار تازه شروع شده😬😬

پسر من کولیکش خیلی افتضاح بود با هیچ داروی ایرانی خوب نشد
قطره اینفاکول گرفتم عالی بود و کاش زود تر گرفته بودمش تا دوماهگی کلا خوب شد با همین قطره

تا ۳ ماهگی داشت

دختر منم هنوز داره اینفاکول هم گرفتم براش ولی بی اثر

من اینفاکول دادم همون ماه اول خوب سد

تا ۳ ماه

بیوگایا بگیرو منو تا همیشه دعا کن

سه ماه

تا چهار ماه

گریه هم میکنه؟

چی‌میدی بهش‌

سوال های مرتبط