من دوماهه
برا من انگار تازه شروع شده😬😬
پسر من کولیکش خیلی افتضاح بود با هیچ داروی ایرانی خوب نشد
قطره اینفاکول گرفتم عالی بود و کاش زود تر گرفته بودمش تا دوماهگی کلا خوب شد با همین قطره
تا ۳ ماهگی داشت
دختر منم هنوز داره اینفاکول هم گرفتم براش ولی بی اثر
من اینفاکول دادم همون ماه اول خوب سد
تا ۳ ماه
بیوگایا بگیرو منو تا همیشه دعا کن
سه ماه
تا چهار ماه
گریه هم میکنه؟
چیمیدی بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.