۶ پاسخ

تاب تو خونه دیگه الان دیره بخری نهایت تا ۳ سالگی بچه جواب بده

هیچ کدوم نگیر ..بچه خواهرم افتاد بچه برادرشو رم افتاد خیلی.وحشتناک ...هستن
ببخشید دلسرد نشو دوست داشتی بگیری خودت محکم کاری کن

وای ن من از بارفیکس میترسم از این پایها بگیر که بهش اویزون میشه ادنا مطمن ترن واینکه خیلی جای نمیگیرن

۳۰کیلو زیاده ..من واسه پسرم ۱سالش بودگرفتم تا۳سالگی استفاده کردفقط بایدمحکم وصل کنی به چهارچوب در الانم پسرکوجیکم استفادش میکنه ۱۵کیلوعه فعلا

تصویر

از اینا بگیر

تصویر

من هر چی گرفتم تاب پاره شد

سوال های مرتبط

مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی