مامانا کسی به بچش نئو زینک داده ؟

۴ پاسخ

بله من از روز اول دکتر داد گفت یک سی سی صبح و یک سی سی شب بده

نئو زینک خوبه اشتها رو بهتر میکنه ولی نباید زیاد بدی

اره من میدم

دکتر این ماخ ب دختر من داد

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی