۴ پاسخ

نئوزینک برای بچه ای بالای ۶ماه وزیر۶ماه درصورت تایید دکترمیتونید بهش بدید معمولا برای نوزادان نارس وکم وزن تجویزمیکنه چون زیر۶ماه یکم عوارض داره توروخدا برای وزن انقد حساس نباشید چه انتظاری دارید یه دفعه بچه دوسه ماه بشه اندازه بچه ی یه سال اون مراحل رشدش داره طی میکنه دیگه

عزیزم شما شیر خودتون رو میدید یا شیر خشک؟؟دختر من شیر خشک میخوره ولی اشتهاش کمه
میتونم از این شربت بهش بدم؟؟؟؟

عزیزم عجله نکن 20روزشه بچه بعد چهلم تپل میشه

اره من میدم
اشتهاشم ماشالله زیاد بود زیادتر شد

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۳ ماهگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی