ویار یخ کمبوده آهنه با پرشک مشورت کن
خودت درس کن
بیرونیا همش رنگن
چه ویار بانمکی تاحالا اینجور ویاری ندیدم 🥹
خودت درست کن حداقل
رنگ مصنوعی
زیاد نخور عزیزم هرچی باشه مصنوعیه و اسانسه و شکر و یخ.. همش ضرره بنظرم کم بخور 💗
عزبزم نخور دبگه رو مغز بچه تاثیر بدی داره
من شنیدم یخ تو بارداری زیاد خوب نیست باز اگه میتونی مدارا کن
من ویارم وقتی دخترمو باردار بودم یخ بود یخ میشکوندم میخوردم😅😅
نووووووش اگه قند نداری نوش جونت هیچ اشکالی نداره
قند داره ديگه بايد مراقب باشى
کمتر بخور کلا یخ تو بارداری خوب نیست
یخمک چه ضرری داره😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.