خانما من خیلی آب ترشی میخورم ضرر که نداره

۷ پاسخ

رنگ پوست بچرو تیره میکنه

بستگی داره دو مدل داریم یکی اب کرفس و یه ذره سرکه هست یه مدل دیگه هم کلا سرکه هست اب کرفس و اینا نداره ولی کمتر بخوری بهتره در کل

نخور
فشارت و میبره بالا
منم اوایل خوردم الان فشار دارم

منظورت همون سرکه است دیگه نه خوب نیست

سرکه زیاد خوب نیست باعث کندی ذهن میشه

زیاد نخوری خوبه

منم🥲

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری