سلام خوبین من واژنم گاهی تیر میکشه علتش چی میتونه باشه؟

۶ پاسخ

نگران نباش طبیعیه
من شبا خفه میشم مغزم یادش میره دستور تنفس صادر کنه نفس نمیکشم خفه میشم یهو میپرم قلبم تند میزنه فک کنم اسمش آپنه خوابه 😐واقعا حوصله ندارم برم پیگیری کنم ببینم چیه

جا باز میکنه😐

بارداریه و همه چی رو تجربه میکنیم

منم همینم

سنگینی نینی
تا هفته من داری

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی