۵ پاسخ

مرسی دوستا قشنگ بخاطر توضیح

پاراکید سوسپانسیونه قطره های دیگه ابکی
پاراکید طعم بهتری داره نسبت به قطره های دیگه
شرکتشون فرق داره

پاراکید قوی تر

مزش خیلی خوه و بچه اذیت نمیشه بقیه تلخ و بدمزن

بهترین شرکته فرقش اینه ک بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۱۵ ماهگی