باتوجه به زمین خوردن که گفتی بعدش کم کم اینجوری شده ممکنه قارچ پوستی باشه ببر پزشک بهتر تشخیص میده عزیزم
دست بچیزی نزده گلی خاری
ویروس دست پا دهن این شکلی نیست من پسرم پارسال گرفت
بیشتر شبیه حساسیت هست که مدت زیادی مونده احتمالا هی خارونده روش زخم شده
شبیه حساسیته که عفونی شده ببین کالامین یا بتامتازون بزن ببین تاثیر نداره ؟؟ولی حتما دکتر ببرببینه
چیزی نیش زده؟؟
فعلا پماد هیدروکورتیزون بگیر بزن ببین بهتر میشه
من به ادویه و گوجه آلرژی دارم و بدلیجات دستم همین طور میشه ولی به این شدت نه
ویروس دست و پا و دهان باید باشه
اگه دور دهن و پاهاشم زد متاسفانه ویروسه دست پا دهن هست ولی حتما دکتر ببر
به چیزی دست نزده مث شوینده؟
حس میکنم ابله اس
وای من بچه بودم ی بار اینجوری شدم الان دیدمش مور مورم شد
ولی یادم نبس مشکلم چی بوپ
تو دهنشم هست!؟
شبیه ویروس دست و پا و دهنه
فقط دستشه؟؟
دور دهن و پاهاش نیست؟
بنظرم حتماً باید ببری دکتر تشخیص بده اینجا هرکی ی چیزی میگه😢
دارو جدید چیزی ندادی ؟ آنتی بیوتیک مخصوصا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.