زنبور نیش زده
عین وقتایی شده که یه در اب معدنی یا نوشابه رو میک میزنی خلا رو پر میکنی و وکیوم میشه.
قبلا بچه بودیم با استکان اینکارو میکردیم بعد که استکانو از لبمونددر میاوردیم باد میکرد کبود میشد.
حالا این نمیدونم دقیقا چیه ولی منو یاد اون جرکت انداخت
جای نیشه انگار ی بار من اینطوری شدم خودش خوب شد البته اگه حساسیت نباشه با آب سرد براش بشور یخ بزار تو پارچه بزار روش
شایدم چیزی نیشش زده
اکه نیش بود باید ی نقطه قرمز یا جایی ک مشخص شه نیشه ببینی اگه نمیبینی احتنال زیاد خورده ی جا
من یه بار پشه لبم نیش زده بود باد کرده بود...
بادمجان هم میخورم لبم باد میکنه..
خاله ام هم یکبار لبش رو یه حشره ای زیر آب دریا بود زده بود.. اون خیلی بد شده بود..
شربت هس برای حساسیت بایدبدی برو دارو خونه یا دکتر
حساسیت نیس یه دکتر ببر شایدم خورده زمین متوجه نشدی
یجور حشره خیلی ریزه یجاییرو میزنه دست بزنه بخارونه هرجا بماله اونجام درگیره زهر نیشش میشه
آنتی هیستامین یا دیفن هیدرامین باید بدی
فک کنم پشه نیشش زده
قیمه نخورده یا بادمجون و دارچین
احتمالا چیزی نیش زده
انگار چیزی نیش زده ببرش اورژانسی جایی دکتر ببینه . خودش چیزی نمیگه؟ درد؟ خارش
عزیزم شاید چیزی نیش رده یا خورده ب جایی ..یخ بزار تو پارچه بزار روش ورمش بخوابه اگه درد داره استا بده بهش
عزیزم ظاهرا حساسیت پیدا کرده ببین ازصبح چه غذایی بهش دادی یا هرچیز دیگه چی خورده
یه وقتایی غذا اذیتشون میکنه عرق نعنا داری نصف اسکان بهش بده.
از زیر چشاش مشخصه قرمزه
یبار لب من اینجوری شده بود خوابیدم فرداش بیدار شدم دیدم خوب شده
چیزی نیش نزده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.