۱۸ پاسخ

نه شنیدم نه قشنگه

نشنیدم قشنگ هم‌ نیست از نظر من البته

بااحترام نه

نشنیدم
ولی مورد پسند من نیست

همون حسین قشنگه چه اسمای دراومده خدایی پس فردا جواد میشه جوادا🤣🤣🤣🤣

شبيهه حُسْنا اسم دختره

به دختر بیشتر می خوره تا پسر

اصلا قشنگ نیست

عزیزم بنظرم شبیه اسم دختر میاد

نه بنظرم قشنگ نیس و نشنیدم

نه 🫢 خوب حسین بذارید دیگه اون ا چیه تهش

نه همون حسین بهتر

وای نه جالب نیست

بنطرم اصلن

حسینااصلاقشنگ نیس به نظرم همون حسین که بهتر هست

اسم دخترونه‌اس

حالا گیریم قشنگ هم باشه
اخه حسینا چیه خدایی
انگار دو تا حسین منظورته
اصلا خوب نیست

تو رو خدا دیگه اسم های من در آوردی مد نکنید 😀
یه گروهی بود اسم انتخاب میکردن، مثلا میخواستن اسم بچه اشون جدید باشه، هرچی دوست داشتن یه ا آخرش اضافه میکردن میگفتن شیک😅😅

سوال های مرتبط

مامان باران برفین مامان باران برفین ۵ سالگی