سلام عزیزم شما دکترتون انیس قاسمی هست!؟ دکتر خوشاخلاقیه!؟ کارش خوبه!؟ درمان داروییش برای باردار شدن خوبه!؟راضی هستین ازش!؟
من فورفوروت گاین میخورم
منم میخورم
دوزش کمه
پس چرا من دارم فولیک اسید ۵ مصرف میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
من ففول میخورم دکترگفت هم آهن هم اسیدفولیک
عزیزم درحد میکرو هست اونقدرام زیاد نیست مشکلی نداره ففول هم توش اسید فولیک داره
منم همینو میخورم
چون به کپسول حساسیت داشتم معدم داغون میشد گفتم برام قرص بنویس اینو داد
وقتی داشت مینوشت ماما به دکتر گفت دکتر قرص فقط Fc داره براش بنویسم؟ گفت اره اوکیه
بعد منم اومدم خونه اول نگران شدم بعد دیدم پشتش نوشته Fcو همونه که دکتر تایید کرد خیالم راحت شد
مشکلی نداره عزیزم
تو تمامی قرص آهن ها اسید فولیک داره به مقدار کم. مشکلی ایجاد نمیکنه. حتی تو قرص مکمل بارداری هم اسید فولیک هست به خاطر همینه اون اسید فولیک جدارو دیگه نمیخوریم
دکتر داده دیگه ضرر نداره
اسید فولیک هر چ بخوری خوبه
منم کم خونی دارم روزی دوتا قرص آهن میخورم
یکیش مثله همینه
ففول میخورم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.