بعد از 9ماه حس به رو خوابیدن🤣🤣🤣اوفی دلم تنگ شده بود

۱۱ پاسخ

باورمیکنی ۴روز بعد زایمانم با وجود بخیه و درد اش ۲ دقیقه بزور رو شکم دمر خوابیدم😂

واای خوشبحالت 🥺 خسته شدم از بس ب پهلو خوابیدم

خوش بحالت منم دوست دارم بخوابم

خوش به حالت🤦‍♀️😭

اخیییی😂
چطوری؟؟نینی خوبه؟؟

خوشبحالت 🥲

شیر میریزه ازسینه ها بازم نمیش یک دل سیر اینجوری خوابید😂😂

خوش به حالت اونقدر دلم دمر میهواد بخوابم

وای اره🤩🤩😂

دقیقااا

منم میخام 😭🤕

سوال های مرتبط