۵ پاسخ

الان این عدد چقدر احتمالشو میبره بالا

انشاالله که چیزی نیست،نگران نباش
دکتر ب منم گف غربالگری دوم رو بده،ک خوب بود الحمدالله

این سوالایی که میپرسی واقعیه گل؟؟؟
یعنی واقعا نمیدونی سندروم دون چیه؟
دنبال راه درمانشی😐😐😐

ان شالله که چیزی نیست الان دکترا اصولا میزنن ریسک میفرستن ازمایش مرحله دوم بد به دلت راه نده
فقط یکم اطلاعات عمومیتو ببر بالا🥲

اره منم انجام دادم دومی روهم

ریسک سندروم دان هست
غربالگری دوم ایراری نداره منم انجام دادم در صورتیکه اولیمم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری