الان این عدد چقدر احتمالشو میبره بالا
انشاالله که چیزی نیست،نگران نباش
دکتر ب منم گف غربالگری دوم رو بده،ک خوب بود الحمدالله
این سوالایی که میپرسی واقعیه گل؟؟؟
یعنی واقعا نمیدونی سندروم دون چیه؟
دنبال راه درمانشی😐😐😐
ان شالله که چیزی نیست الان دکترا اصولا میزنن ریسک میفرستن ازمایش مرحله دوم بد به دلت راه نده
فقط یکم اطلاعات عمومیتو ببر بالا🥲
اره منم انجام دادم دومی روهم
ریسک سندروم دان هست
غربالگری دوم ایراری نداره منم انجام دادم در صورتیکه اولیمم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.