شما به نی نی هاتون کره ، خامه میدین بد نیست براش بدم

۵ پاسخ

کره من میریزم تو غذاش

خامه نه

من خامه دو بار دادم در حدی که تو غذا بود پاستا آلفردو

کره میدم خوبه شکمش هم خوب کار میکنه ولی خامه نمیدم

کره که از ۶ ماه میدم خامه ولی نه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان 🌼هانا 🌼 مامان 🌼هانا 🌼 ۱۳ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی