ببخشید دوز دوم یعنی بازم باید تزریق کنیم من ۶تا بود تو ۳ روز سرساعت مشخص .ولی الان ۳ روزه بعد آخرین روز سردرد شدید گرفتم فشار خونمم رفته بالا با وجود اینکه قرصم میخورم.برای کسی اینطوری شده مثل من؟
عزیزم مشکل خاصی داشتی امپول زدی؟
طبیعی هستمنم امشب زدم دوز دومشو البته با فاصله یک هفته
نه عزیزم حرکتش کم میشه من این جور بود تا فردا صبر کن
مشکل نیست فردا خوب میشه
طبیعیه آمپول ریه ک میزنن حرکاتش کم میشه اما استرس نگیر و ب پهلوی چپ دراز بکش بازم چیز شیرین بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.