سلام دوستان ۳۷.۲ یعنی شروع تب؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام بعلاوه نیم درجه....
۳۷.۷

دمای بدن از ۳۷ و نیم تب محسوب میشه
حتما شرو کنید دارو

ی پارچه نخی اب بزنید و کل پیشانی و سرش بپوشونید
گلاب بمالید

شروع تب هر 4 ساعت استا بدین

بله استامینوفن بده

تازه خوابیده کف و پاش و سرش داغه

تب ولی خیلی بالا نیست با استامینوفن کنترلش کن

سوال های مرتبط

مامان دختر گلم مامان دختر گلم ۴ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی