من نوزادم ۱۵ روزه بود شیرخشک شروع کرد دکتر،سه وعده در روز،یه پیمونه
ی قطره آب انار بهش بده، لباسشم کم کن خنکش باشه ، خودتم چیزای گرم نخور
یه پیمانه با سی تا اب، الانم دیر شروع کردی باید از روز اول میدادی
قطره زردی هم بگیر هر ۸ ساعت ۶ قطره بده شکمش کار میکنه میاد بیرون از بدنش هنوز کمه جلو گیری کنه زیاد نشه منم بردم دکتر همینرو گفت روز ۵ بچم زردی شد ۲۰ ۴ روز دستگاه گذاشتم قطره دادم هنوزم داره زردی شده ۱۵
۳۰ تا درست کن هر چقدرشو خورد ۳۰آب ی قاشق شیر خشک
۳۰تابده یه پیمانه
بنظرم بزار تو دستگاه یشب بمونه خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.