۵ پاسخ

بخدا همه این کارا کردم هنوز داره

بچه منم زردی داشت اصلا دستگاه هم نگرفتم مرتب خودم کاسنی خوردم وشیر خشت،شیر خشت خیلی خیلی کم به اندازه قاشق چای خوری به بچمم دادم هر روز،با کاسنی هم مرتب دست و پا و صورتشو شستم زود خوب شد

ابتامین پرونوترا
دست و پا و صورتشو با عرق کاسنی بشور ،خودتون عرق کاسنی بخورید و شیرش بدید

ببلاک اگ بتونی پیدا کنی نزدیک ترین شیرخشک ب شیرمادره من اشتباه کردم با شیشه دادم دیگه شیرمادرقبول نکردو شیرخشکی شد اگ میخوای شیرخودتو بدی یکم سختی بکش با قطره چکون بده ک بعد شیرخودتم قبول کنه

آپتامیل

سوال های مرتبط