اره قهوه ای هس
منم هماتوم نداشتم آخر دکترم گفت مویرگهای دهانه ی رحم نازکن پاره میشن لکه بینی داری
نه هماتون اینا هیچی گف همش نرماله به یکبار اون قهوه ای ها تموم نمیشه پروژسترون 200 زدم یکی هم الان میزارم
به من هم شیاف داد هم امپول قطع شد
سلام اگه بخاطر هماتومه و پروژسترونتم زدی طبیعیه آروم آروم قطع میشه.برا منم اینطور بود الان دیگه خوب شدم
خوب زوده هنوز،یه دوره باید مصرف کنی تا قطع شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.