یه درجه آب با یه قنو کوچولو
منم میدم یعنی خودش گریه میکنه هرچی میکنم ساکت نمیشه مگر اینکه اب بخوره
اگه شیر خودتو میخوره تا زمانی ک غذا خور نشده نیازی نیست ولی اگه شیر خشکیه آب جوشیده سرد در حد یکی دو سی سی میتونی بدی
اگه شیر خودتو میخوره اصلا نباید اب بدی.بچه من شیر خشکیه بهش قطره دادنی نیم سیسی هم اب جوشیده سرد میدم روش میخوره
من که میدم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.