وقتی گلوکزو میخوری دیگه تحشووو نشون میده ک چقدر میتونه بالا بره مال شما بالا هس منتها میدونی ک بااون مواده اینقدره شما ک گلوگز نمیخوری ک روزای عادی البته با مراعات کنی خیلی ها عادی این عدده مال منم یه مدت بالا ۱۰۰ نشون میداد ناشتاییمو خیلی سوهان میخوردم کم کردم اومد زیر ۱۰۰
باتوجه ب این جدول باید ۱۴۰ باشه
مال من ۱۱۰ بود
فدای سرت عزیزدلم اگه قرص میده یا آمپول خداروشکر میشه کنترلش کرد خودتو اذیت نکن
خیلی بالا بوده اما قرص میده ب احتمال زیاد
انسولین میده عزیزم
فکر نکنم انسولین بده بالای پونصد انسولین میدن
ناشتا چند بودی عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.