۸ پاسخ

من خیلی بیشتر شما هست.متوفورمین میخورم دکتر گفت اشکالی نداره نه زیاد بالاست نه پایین

منم از هفته ۱۶ انسولین میزنم دکتر گفت بعد زایمان درست میشه گفتن انسولین ایمن تر از دارو هست

من از هفته ۸بارداری انسولین میزنم اونم دو تا قلمی باهم.‌ خیلی خوب کنترل شده قندم البته من لب مرز بودم چون سابقه خانوادگی داشتیم دکتر گفت با رژیم و قرص نمیشه حتما انسولین بزن.

من ناشتا ۹۳ بودم دو ساعت بعدش ۱۰۴
ولی بعد ناهار زیاد میشه
بنظرم رژیم گرفتن اصلا خوب نیس چون نمیشه ۹ ماه رعایت کرد اونوقت طاقت نمیاری یچی میخوری یهو میره بالا برای بچه خوب نیس
من الان انسولین میزنم دکتر گفت برات مینویسم بزن بزار بچت خوب رشد کنه

بعله گفتم بهتون دارو میده آزمایشتون دیدم نگران نباش خواهر شوهرم سر دو تا پسرش قند بارداری گرفت دارو می‌خورد

اره عزیزم دیابت بارداری برای منم دو هفته رژیم گفت بگیر بعد برو ازمایش

من لب مرز بودم متفورمین نوشت،البته باز نخوردمش رژیم گرفتم خیلی اومد پایین،دیشب رفتم دکتر گفت تا چیزی بخوری میره بالا و برای بچه خطرناکه،گفت متفورمین هیچ عارضه ای نداره ،

مگه ازمایشتون قندتون چقدربود

سوال های مرتبط