۶ پاسخ

انسولین که باید بدن ولی شاید قرص و رژیم بدن زنانی ها ..ما داخلی ها انسولین میدیم

دارو نمیده ولی قند و شکر و شیرینی جات و کلا باید حذف کنی و برنج و ماکارانی و سیب زمینی رو هم محدود کنی نان هم فقط سنگک یا تست جو
چون منم همینجوری بودم دکتر بهم گفت اینارو رعایت کنم

بالاس

فقط ی ساعتت خیلی بالاس

به نظرم بد نیست که

فقط از آزمایش مشخص شد علائم دیگه ای نداشتین؟

سوال های مرتبط