انسولین که باید بدن ولی شاید قرص و رژیم بدن زنانی ها ..ما داخلی ها انسولین میدیم
دارو نمیده ولی قند و شکر و شیرینی جات و کلا باید حذف کنی و برنج و ماکارانی و سیب زمینی رو هم محدود کنی نان هم فقط سنگک یا تست جو
چون منم همینجوری بودم دکتر بهم گفت اینارو رعایت کنم
بالاس
فقط ی ساعتت خیلی بالاس
به نظرم بد نیست که
فقط از آزمایش مشخص شد علائم دیگه ای نداشتین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.