من امروز رفتم ففط ساک و دید
الان اصلا نرو دو هفته ی دیگه برو با خیال راحت قلبشم ببینی
الان فقط ویتامین دی و فولیک اسید بخور
منم رفتم ۴ و ۴روز بودم 🥹😍عکسش روی پروفایلمه
من هفته ۶ رفتم، ساک حاملگی بود اما قلب تشکیل نشده بود، هفته ۸ رفتم قلب تشکیل شده بود
من چون لکه بینی داشتم رفتم ساک فقط دیده شد بعد دو هفته صدای قلبشش رو شنیدم
من دیر کرده بودم رفتم دکتر سونو کرد 5 هفته 2روز بودم
عزیزم نرو زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.