خانوما کسی ۵ هفته رفته دکتر سونو گرافی کنه؟

۶ پاسخ

من امروز رفتم ففط ساک و دید
الان اصلا نرو دو هفته ی دیگه برو با خیال راحت قلبشم ببینی
الان فقط ویتامین دی و فولیک اسید بخور

منم رفتم ۴ و ۴روز بودم 🥹😍عکسش روی پروفایلمه

من هفته ۶ رفتم، ساک حاملگی بود اما قلب تشکیل نشده بود، هفته ۸ رفتم قلب تشکیل شده بود

من چون لکه بینی داشتم رفتم ساک فقط دیده شد بعد دو هفته صدای قلبشش رو شنیدم

من دیر کرده بودم رفتم دکتر سونو کرد 5 هفته 2روز بودم

عزیزم نرو زوده

سوال های مرتبط

مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری