من پسرم شیر خشکی هستش الان یه هفتس دارم سه وعده میدم هر وعده یا ۹۰ یا ۱۲۰ دارم کم کم عادت میدم که کم بخوره ولی شاید تا دوسالگی بهش بدم گناه داره
من شیر رو به روش تدریجی توی پنج مرحله در حال گرفتن هستم مرحله اول از صبح تا ظهر گرفتم مرحله دوم از صبح تا شب مرحله سوم از صبح تا قبل خواب مرحله چهارم فقط یه دفعه شیردهی اول صبح(الان تو این مرحله هستم) و مرحله آخر قطع کامل شیر. پوشک رو هم فعلا نگرفتم و به بعد دوسالگی موکول کردم
میشه بگید چطوریه روشش
پوشک نگرفتم اما شیر رو چند روز پیش کامل گرفتم. از روش ۴×۴ استفاده کردم.
من که بچم شیرخشکیه الان کاملا به شیر پاستوریزه عادتش دادم اما تو همون شیشه الان ذارم از پوشک میگیرم البته هنوز پوشک بیرونو شبو داریم خشک میمونه ولی گاهیم خطا داره طول روزم هم خودم هست میبرم هم اگر خیلی غرق بازی نباشه خودش میگه
از شیر ک الان ن ولی از پوشک گرفتن و روزای اول هر 20 دقه ی رب ببرش جیش کنه روش اب ولرم بگیر ادرار میکنه بعد هروقت جیش کرد براش دست بزن بگو بقیه براش دست بزنن جایزه بگیر چیزایی ک دوست داره بادکنکی چیزی تو خونه هم بپرس مامان جیش داری بریم جیش بریم اب بازی
من هنوز هیچ کدومش تجربه نکردم شما میخوای از شیر بگیزی؟من قسط گرفتن شیر دارم چون غذا کم میخوره وزن بچم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.