۶ پاسخ

پنجره حتما بذارید
آشپزخانه بدون پنجره خفه و تاریک میشه

اگه میخوای پنجره اش کنی دقت کن جایی باشه که کابینتها بهم نریزه چون یهو وسط کابینت میشه پنجره زشت میشه و هم از تعداد کابینت کم میشه

به نظرم در حیاط خلوت رو بندازید تو آشپزخونه
میتونی بعدا یه گاز بذاری اونجا سرخ کردنیاتو اونجا انجام بدی

تو حیاط خلوت گل و گیاه کن ی صندلی و نیمکت هم بزار براخلوت کردن خودت.کنار حیاط خلوتت اشپزخونه باشه .نزدیک حیاط خلوتت ک کافی بار بزارک چایی ی قهوه درست کردی میری تو حیاط خلوتت براخودت کیف میکنی.حتما پنجره بزار چون کلافه میشی و زیر پنجره هم ی شاهنشی بزار.مهمان زیاد میاد برات حتما اشپزخونه کنار حیاط خلوت بزار ک ی اجاق گاز کوچک بزاری ک راحت برای پخت برنج باشه.تازه میتونی اشپزخونت ۲تاکنی.یعنی ی اشپزخونه کوچک تو حیاط خلوت بزاری موافع مهمونی کمتر اشپزخونه تو داخل کثیف بشه.ی یرخ کردنیات اونجا انجام بدی.خیلی خوب میشه

خوبه در باشه که اگه بنداز تو اتاق دیگه انگاری یه اتاقی دارین میکنین راه برا حیاط خلوت برای خونه ابجیم در گزاشته برا حیاط خلوت داخل اشپزخونه خوب هم شده پشتش بگو با کناف دربیاره همراه کابینت ها اصلا مشخص نمیشه که در هس خیلی هم قشنگه

آره نور گیر خوبه پنجره کنین

سوال های مرتبط