خانما کسی میدونه چرا پوست بچم اینجوریه🥹🥹

تصویر
۱۲ پاسخ

پوسش نازکه

ب مرور خوب میشه

من میبرم حمام آب میریزم اینطوری میشه

چیزی نیست عزیزم مویرگاشه تو نینیگی بخاطر چریان خونشونه پسر منم اینطوریه

عزیزم از سرماس فقط

سردشع روشوبپوشون درست میشه نگران نباش

دختر منم هست زمانی ک سردش میشه اینجوری میشه ولی دکترا میگن طبیعیه بخاطر خون رسانیه

سردش نیست

مال بچم اوایل فقط دستاش بعضی وقتا اینجوری میشید الان بهتر شده این خیلی زیاده

چیزی نیست بابا

واسه پسر من هم تو بک ماهگی اینجوری می‌شود بزرگ تر بشن بهتر میشن

میگن کمبود ویتامین د

سوال های مرتبط

مامان سِدن🍓 مامان سِدن🍓 ۶ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی
مامان آرتین کوچولو🤍 مامان آرتین کوچولو🤍 ۵ ماهگی