سلام خانوما میشه آزمایشمو تفسیرکنید

تصویر
۱ پاسخ

قند خون، وضعیت کبد و کلیه‌هات کاملاً نرمال و عالیه و جای هیچ نگرانی نیست.

فقط چربی خونت بالاست
کلسترول و تری‌گلیسریدت از حد نرمال بالاتر رفته. این یعنی باید از الان جدی بگیری و حواست به تغذیه‌ات باشه تا بدتر نشه.

فعلاً دور غذاهای خیلی چرب، سرخ‌کردنی، فست‌فود و شیرینی‌جات رو خط بکش.
برنج و نون سفید (مثل سنگک و لواش) رو کمتر بخور و سعی کن بیشتر سبزیجات و غذاهای آب‌پز یا کبابی استفاده کنی.
سعی کن پیاده‌روی رو اضافه کنی، حتی روزی نیم ساعت هم خیلی کمک می‌کنه.

در کل وضعیتت اصلاً خطرناک نیست، فقط بدنت داره هشدار می‌ده که باید سبک زندگیت رو یکم سالم‌تر کنی.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ سالگی
مامان متین♡مـاهان مامان متین♡مـاهان ۴ سالگی