تبش خیلی بالاس دارم دیووونه میشم

تصویر
۳۰ پاسخ

عزیزم ببرش بیمارستان خدایی نکرده تشنج میکنه تبش خیلی بالاس

ببر سریع دکتر تب چهل خطرناک

پد الکی بکش کف پاش

شیاف بزار براش

ببر دکتر🥲

چی شد بردی دکتر؟حتما دستمال خیس کن بنداز رو کمرش سرش پهلوش تو آب نمک بریز

اگ بش استامینوفن دادی میتونی بروفن هم همزمان بش بدی.. فقط بروفن اثر میذاره

بش بروفن بده و براش شیاف یزن و ب کشاله و زیر بغل و شکم اب بزن نم دار کن..سریع هم برو اورژانس بیمارستان..تو راه پوشک شو هم باز کن کلا ی رکابی تن ش باشه عجله کن لطفا

برودکتر سریعاااا خواهر

پاشویش کن سریع
پوشکشو در بیار

تب سنجت درسته

پاشو ببرش دکتر تو سن بچه شما این تب خطرناکه

ببرش بیمارستان و تو راه مای بی بی ش رو باز کن و دستمال نمدار بذار

عزیزم ببرش اورژانس تشنج میکنه خدایی نکرده

منم پسرم ماه پیش یهو تب کردقطره دادم بردم بیمارستان دکتر گفت باید اول شیاف بزنی شیاف زود اثر داره

شیاف بزن سریع

ب کشاله ران و شکم و زیربغلش یکم گلاب بزن

لباسشو کم کن
دمای خونه هم خنک باشه

ببر بیمارستان عزیزم

ببرش بیمارستان لطفاً 🥺

حتماببر دکتر دست دست نکن

فقط پروفن میاره پایین

تبش خیلی بالا هست حتما ببر اورژانس بهس سرم اینا وصل میکنه ....خدا نکرده تشنج نکنه ...ببر

تبش ۴۰ هس عزیزم خیلی بالاست قطره دادی

چندکیلوعه چندسیسی قطره دادی

شیاف آورد تاثیر نداشت حتما زود ببر بیمارستان

خونه رو خنک کن
پاشویه کن
آبلیمو اینا میگن بزن کف پاش

کی قطره دادی؟ اگه هنوز 4ساعت نشده شیاف نزن

به همسرت بگو شربت بروفنم بگیره

قطره دادی؟

سوال های مرتبط