۳ پاسخ

گور بابای خونه اپارتمانی عصاب و وران بچت مهمه عزیزم و اینجوری پیش بری کارخودتو سخت میکنی بچه عصبی تر پرخاشگر تر میشه
منطقی باش رو عصابت مسلط باش هرچیزی گفت تحمل کن اروم باش حرف بزن میبینی ک خودش حل میشه و اگه صبرش کمه سعی من بازی ها توش صبر کردنو تمرین کنه زیاد انجام بدی و حتما ببریش بیرون

سن شه مدارا کن من نمیزارم ب جیغ برسه چون منطق ندارن ک بفهمن

عزیزم بچه که برای ناراحتی شما این کارا رو نمیکنه بچه ها اقتضای سنشونه عزیزم عقلش هنوز کامل نشده باید درکشون کنیم بعد وقتی ما تند برخورد کنیم بچه هم یاد میگیره حتی وقتی اقتضای سنش نباشه با تندی میخواد مسائل رو حل کنه
عزیزم سعی کن حواسشو پرت کنی
ولی اصلا زدن و طرد کردن کار درستی نیس
من خودم گاهی اعصابم خراب میشه تن صدام بالا میره ولی دوره والدپروری گرفتم و هی دارم رو خودم کار میکنم باید درکشون کنیم عزیزم
عزیزم آدرس یه کانال بهت میدم اتفاقا راجب لج بازی و اینا یه صوت خیلی عالی داره حتما گوش بده

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۳ سالگی
من شبا حدودا ساعت ۱:۳۰ میخوابم و صبح ۸:۳۰ نهایت ۹ بیدار میشم
۱ ساعت طول میکشه گندم و آماده کنم و بفرستم مهد، بعد میرم دنبال کارام و گاهی نهار خونه ایم غذا درست کردن و اینا
پای سیستم زیاد کار میکنم ولی کار خونه زیاد انجام نمیدم شاید یک یا دو روز درگیر تمیز کاری بشم
ولی خیلی خسته میشم، نمیدونم سنم بالا رفته😁 یا ورزش و تعطیل کردم بدنم سنگین شده چیه ک من بدنم کم میاره دوست دارم همش بشینم.
امروز ظهر گندم ازم قهر کرد و وسط گریه هاش گفت همش کار میکنی (منظورش کار با سیستم بود) خیلی عذاب وجدان گرفتم ک دیگ براش مثه قبل وقت نمیذارم، از وقتی میره مهد دیگ زیاد براش کتاب نمیخونم، کاربرگ و کاردستی رنگ آمیزی کار نمیکنیم خیالم راحته ک تو مهد اینکارارو انجام میدن
ولی امروز ک اون حرف و زد حس بدی پیدا کردم😕

ممکنه از کمبود ویتامین باشه ک کم انرژی شدم؟
شما در طول روز استراحت میکنید؟

گندم چون ظهرا نمیخوابه منم بیدار می مونم، مگر کارتون براش باز کنم
نیم ساعت خوابم ببره.
گندم شبا ۸ نهایت ۹ شب میخوابه دیگ انرژیش فوله
ولی من صبحم ک از خواب بیدار میشم خستمه🥲