گور بابای خونه اپارتمانی عصاب و وران بچت مهمه عزیزم و اینجوری پیش بری کارخودتو سخت میکنی بچه عصبی تر پرخاشگر تر میشه
منطقی باش رو عصابت مسلط باش هرچیزی گفت تحمل کن اروم باش حرف بزن میبینی ک خودش حل میشه و اگه صبرش کمه سعی من بازی ها توش صبر کردنو تمرین کنه زیاد انجام بدی و حتما ببریش بیرون
سن شه مدارا کن من نمیزارم ب جیغ برسه چون منطق ندارن ک بفهمن
عزیزم بچه که برای ناراحتی شما این کارا رو نمیکنه بچه ها اقتضای سنشونه عزیزم عقلش هنوز کامل نشده باید درکشون کنیم بعد وقتی ما تند برخورد کنیم بچه هم یاد میگیره حتی وقتی اقتضای سنش نباشه با تندی میخواد مسائل رو حل کنه
عزیزم سعی کن حواسشو پرت کنی
ولی اصلا زدن و طرد کردن کار درستی نیس
من خودم گاهی اعصابم خراب میشه تن صدام بالا میره ولی دوره والدپروری گرفتم و هی دارم رو خودم کار میکنم باید درکشون کنیم عزیزم
عزیزم آدرس یه کانال بهت میدم اتفاقا راجب لج بازی و اینا یه صوت خیلی عالی داره حتما گوش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.