با دکترش هماهنگ شو به نظرم ببینم تشخصیش چیه
سلام دخترم 4ماه 5روز هست میخام غذا شروع کنم
از چی بدم... میشه کمک کنید وزن کنه 5کیلو هست.. بهداشت گفت باید زود شروع کنم
من شرو کردم😁
ینی اول مثلافرنی بدم بعد تاسه روز همون فرنی رو بدم اگ اذیت نشد خوبه دیگ....بعدشما فرنی رو میخای با شیر گاو بدی
رفلاکسی ها زودتر باید شروع کننن
کارن رفلاکس داره و من یک ماهه شروع کردم
فقط سوپ
من ۴ماه و۲۰روزگی شروع کردم ،بادکترت مشورت کن شروع کن
میگن بچه های رفلاکسی زودتر کمکی رو شروع کنن دکتر آرن برا پنج ماهگی بردمش میگفت دو هفته دیگ شروع کنم فردا شروع میکنم
وزنش چنده
منک شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.