۱۱ پاسخ

فقط اونایی که سه ماه تو خیابونا ولو بودن 🥴
یه استراحت بکنن تا بعد 😂🤣

مگ پرسیدن راضی هستین یا ن ولی واسه منفعت خودشون ۱۰۰ و خورده ای شبه مردمو میکشن تو خیابون

هیچکس بازیه سیاست رو نمیدونه
تا همین چند دیقه پیش هوافضارو بستن
ده دیقه بعد گفتن توافق نهایی شد
فقط سیاست مداران میدونن پشت پرده چه خبره

تادیشب اسرائیل ب لبنان حمله کرد.ا.ی.ران موشکاشو راست کرده بودک بزنه .بخداایناشباحوصلشون سرمیره میخوان بزنن روزک میشه یادمذاکره میوفتن ماهم شدیم عروسک خیمه شب بازیشون حالاتا۶۰روزدوباره برن تومذاکره ببینن چی میشه ولی اعتمادی نیس وسط مذاکره مگه سری قبل نبودوسط مذاکره بودن ماکه بخیل نیستیم توکل ب خداهرچ باداباد.امیدوارم وضعمون ازین بدترنشه ک بیشترشرمنده بچهامون نشیم

جنگ هم سودی نداره جنگ از ترور داشت میرفت سمت زیر ساخت ها...اگر میزد کشور ۱۰۰سال عقب میفتاد الانم فولاد پتروشیمی نداریم بحران برق گاز بنزین داریم باید ی وقفه ای ایجاد میشد...پشت پرده چیه خدا میدونه

خب مثلا جنگ کنن هم به نظرت میتونن جلوی امریکا وایسن؟!

باید منتظر باشیم دوباره کی بزنن
ما که داشتیم بدبختی رو تحمل میکردیم یه دفعه ای میشد دیگه

فقط ارزانی بشع

چرا ضرر؟
منگه راضیم از توافق البته اگه دیکه جنگ نشه

اینکه جنگ باشه برا مردم سود داره؟

💔🫠

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان دلارا جونی😍👼 مامان دلارا جونی😍👼 ۲ سالگی
مامان فندوق مامان♥️ مامان فندوق مامان♥️ ۱۷ ماهگی