پسر منم غذا نمیخوره. همش تف میکنه بیرون .تقربیا همه مامانها گله دارن از خواب بچه ها .
شربت بیبی سد براش بگیر سر عات مثلا ۱۱ بهش بده بخوره تا ۵ روز بهش بدی خوابش منظم میشه هرموقعه صبح بیدار شد بزار قشنگ بخوابه سیر بشه یه ۳ ۴ ساعتی تا بازی کنه و ناهارشو بدی دوباره یه چرتی میزنه دیگه نزارش از ۶ عصر به بعد بخوابه حتی اگه بی حوصله و بهونه میگرفت یا ربع ساعت بخوابه بیدارش کن دوباره ۱۱ شب بهش بده که سر ساعت ۱ اینجوریا دیگه خوابش میگیره شربتش هم گیاهی نترس نه بگی خوب نیس و اینا من داروخانه رفتم بهش گف و واقعا راحت شدم نفس راحت کشیدن فقط گاهی وقتا بی تاب میشه اونم از دندونه که استامینوفن میدم ولی تو خواب هی بیدار میشه ولی در کل شبا راحتر میخوابه خداروشکر گفتم راهنماییت کنم که میدونم اذیتی و درکت میکنم گلم
گشنه هست، یا باید خستش کنی از بازی و چه میدونم منم دردم همینه،همین الانم داره بازی میکنه
خوب سیر میشه از غذا یا شیر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.