هفته های پایین مشکلی نداره هفتت از ۳۲ رد بشه به کمر ک بخابی دردت میاد
ن فقط موقع پهلو به پهلو شدن دوثانیه رو کمر مکث میکنم دوباره اون پهلو میشم
من از ترس و استرس زیاد توخوابمم هوشیارم ک ب کمر نخوابم
چون میگن بچه حس خفگی دست میده بهش
آره 🫠
بله ميخوابم
نه ۱بالشت گذاشتم پشتم
۱بالشت گذاشتم جلوم که نتونم تکون بخورم
اره میخوابم
والا من زیاد میخوابم به پشت.دست خودم نیست واقعا نمیتونم همش رو پهلو باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.