۶ پاسخ

یه بالش بزار پشت کمرت

منم دقیقا همچین حسی دارم 🤣میگم خب یکم برو اونور تر له نشی 🤣

وای دختر منم همینه

به نام خدا،با بد بختی😂

به پهلو میخابم یه بالشت نازک میزارم زیر شکمم
خیلی راحتم اینجوری

نه عزیزم مشکلی نداره بچه هم تو کیسه و آب هست جاش امنه منم همینطورم نمیشه که دقیقا رو تیغه پهلو خوابید

سوال های مرتبط