سلام خانوما پسرم 11ماهشه تب داره ۳۸/۸ چیکارش کنم

۳ پاسخ

ببردکتر ویروس جدید

هر ۴ ساعت استا بده تبشو کنترل کن فردا ببرش دکتر پسر منم تب داره

شیاف بزار پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی