شما قطره اینفکول رو چجوری استفاده میکنید⁉️

تصویر
۱۰ پاسخ

اگه‌ رفلاکس نداره هر ۶ یا ۸ ساعت بده بهش یادم نیس ۶ بود یا ۸

قبل شیر دادن

برای تورو دکتر تجویز کرده نمیدونم ولی راجع به این قطره چون داروخانه یی نیست تایید سیب سلامت نداره توی انستا دکترا میگن ندین بده
ازین قطره های کولیک و کوکلید بی بی کر شاید یکش بهش تاثیر داشت

عزیزم قبل هر وعده ک میخای شیرش بدی باید ی قطره چکون بدی

دختر من انگار ریفلاکس دارع

واقعا اره ادم دیگ خواب میپره از سرش...
من بهش الان نعنا دادم با اب قاطی کردم

یک قطره چکان کامل

تاثیررداره واقعا

نده مامان هلو من دادم بچم منگ میشد انگاری داروش چون قاچاقه خطریه یکم

این برای چیه ؟خودتون میگیرید میدید؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی