۱۱ پاسخ

عزيزم ب هفته ٣٨ نرسيدي ك سنگين شي نتوني بخابي جا نزن 😂😂😘

استرااااحت کن

منم دیگه نمی‌کشم 😭😭ولی خدا را شکر میکنم چون به سختی مامان شدم به خاطر همه ی این دردا و کلافگی ها بازم شکر 🙏🥰

منم همینم دقیقا

حالا ک خوبه باز بزار بیای بالاتر😩😩

عزیزمممم هنوز زوده برا ناله کردن😂

عزیزم درکت میکنم
منم همینطورم دقیقا

تنها راه حل اینه که واسه خودت کار درست کنی سرگرم شی روزها رو نشماری وگرنه پیر میشی 😆

۳۱ هفته که همه چی گل و بلبله، من الان دارم میمیرم از شدت اذیت بودن💔

خودتو با با چیدن وسایل نی نی یکم قدم زدن فکرای خوب قرآن گوش دادن کتاب خواندن سرگرم کن و به این فکر کن این همه سختی داری تحمل می‌کنی بعدش خدا یه فرشته کوچولو می‌زاره تو بغلت همه دردهات از یادت میرن و میشن خاطره🥹😍💞🌹🌹

میگذره بلاخره تازه ۳۱ من چی بگم سخت ترین حالتش همین اخر نه ماه هست 🥺

سوال های مرتبط

مامان 💝بریتان💖 مامان 💝بریتان💖 هفته سی‌وهفتم بارداری