عزيزم ب هفته ٣٨ نرسيدي ك سنگين شي نتوني بخابي جا نزن 😂😂😘
استرااااحت کن
منم دیگه نمیکشم 😭😭ولی خدا را شکر میکنم چون به سختی مامان شدم به خاطر همه ی این دردا و کلافگی ها بازم شکر 🙏🥰
منم همینم دقیقا
حالا ک خوبه باز بزار بیای بالاتر😩😩
عزیزمممم هنوز زوده برا ناله کردن😂
عزیزم درکت میکنم
منم همینطورم دقیقا
تنها راه حل اینه که واسه خودت کار درست کنی سرگرم شی روزها رو نشماری وگرنه پیر میشی 😆
۳۱ هفته که همه چی گل و بلبله، من الان دارم میمیرم از شدت اذیت بودن💔
خودتو با با چیدن وسایل نی نی یکم قدم زدن فکرای خوب قرآن گوش دادن کتاب خواندن سرگرم کن و به این فکر کن این همه سختی داری تحمل میکنی بعدش خدا یه فرشته کوچولو میزاره تو بغلت همه دردهات از یادت میرن و میشن خاطره🥹😍💞🌹🌹
میگذره بلاخره تازه ۳۱ من چی بگم سخت ترین حالتش همین اخر نه ماه هست 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.