ویروسه فک کنم. من خودم ۲ روزه درگیرشم دهنم سرویس شده
بدون علایم دیگه ای؟
شیاف بزن
ویروسه تب شدید و لرز نیاز ب انتی بیتیک هم داره
اره ویروسه احتمالا
پسر من که روز اول هیچجوره پایین نیومد بردم سرم زد ولی بازم سر 4 ساعت تب کرد پایین نیومد فقط پاشویش کرد با گلاب بهتر بود. ببرش دکتر باید چرک خشک کن بخوره
هر ۴ ساعت نصف وزنش استا بده
اگ کنترل نمیشه باید انتی بیوتیک بخوره
دکتر بردی؟؟4ساعتی استا بده
استا بده نیم تا یک ساعت بعد اگه پایین نیومد بروفن بدهدمیاد پایین فعلا با همین ردش کنترل کن تا دو سه ردز اگه مایین نیومد انتی بیوتیک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.