سلام خوبید دخترم خیلی سرش شپش گرفته چکارش کنم

۸ پاسخ

سس مایونز بزن به سرش
ببرش حمام با شانه های دنده ریز قشنگ موهاش رو شونه کن

سلام تنها محصولی ک بهتون اطمینان میدم
سرم ال اس پرایم
ظرف ۵۸ ثانیه مادر میمیره
۸ ساعتم تخم ها
شب اسپری کنید ک تا صب بمونه
اطلاعات دارو مطالعه کنبد
تنها ۱۰ روز دیگه یک بار دیگم تکراد
کل خانواده اسپری کنید
شانه هاتونو یک ربع داخل اب داغ
روبالشی ها بشورید و ....
وقتتتکنو نگیرید
شپش خون کف سر می مکه.....
زمان با سایر محصولات ازدست ندید ...

تصویر

قطره کیمیا از باسلام بخر همتون خانوادگی بزنید سریع

قطره معجزه بزن یکی دوبار سریع خوب میشه

ببرش حموم مقدار زیادی نرم کننده بزن بعدش با شونه مخصوص شپش که دندانه ریز هست شونه کن همشون میریزن

شامپو مخصوص داره و شونه های ریز
شامپو رو زیاد نباید بزنی
فقط دو مرحله مجاری

نمیدونم هر کس تجربه داره میگه بهت.ولی من میگم مواظب باش بخودت و همسرت و بچه های دیگه سرایت نکنه.روبالشی ها رو بشور،موهاشو کوتاه کن،از داروخانه بپرس

برو داروخونه شامپو مخصوص داره

سوال های مرتبط