گشنمه 🤥🤥🤥خانوما شما صبحانه چی می‌خورید

۷ پاسخ

صبحانه یک لیوان شیرچند لقمه پنیر و کره

من اصلا گشنم نمیشه هیچی نمیخورم تا ناهار ساعت ۲میخوریم🫩

نون پنیر گردو
دوتا تخم مرغم گذاشتم بپزه بخورم

بارداری

صبح ارده شیره...کره و شیره....روشیر باعسل ...کره و پنیر و گردو😚

مربای هویج و توت فرنگی

منکع از گشنگی بیدار شدم ی ساندویچ ماست محلی سبزی درست کردم خوردم بازم دلم ضعف میره

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی