خانما شما برا اقدام بارداری چی میخورید

۵ پاسخ

قرص کوالی فول میخورم

قرص اسید فولیک اخر شبا بخور
ویتامین دی ۱۰۰۰هر روز بعد ناهار
به مدت ۳ماه قبل بارداری بخور که مثل من نشه مال من قلب بچه تشکیل نشد

مغزیجات و گردو و خرما من این ماه زیاد خوردم
و بیخیال شدم و شد ...بعد شش ماه ماه هفتم شد

اگه تو اقدام هستی سردی نخور
سعی کن گرمی بخوری و این هم اصول داره باید زیاده روی هم نکنی

هیچی اقدام کن اصلا هم بهش فکر نکن تغذیه عادیتو کن توکل ب خدا🙂🕊️🌱

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته دهم بارداری