۵ پاسخ

شب.

اسید فولیک چند میخوری عزیزم؟

قطعا شب. چون حالت تهوع میاره

سوال منم همینه عزیز کسی جواب میدونست بی‌زحمت به منم بگین

من کلا آخرشب میخوردم ومیخورم که چایی یا شیر روش نخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوردونه مامان مامان دوردونه هفته هجدهم بارداری